Pomoč pri naročilu telegrama

1. Postopek naročila telegrama

Naročnik se lahko odloči za dostavo telegrama v katerokoli porodnišnico po Sloveniji, lahko pa se izbere tudi dostava telegrama na poljuben hišni naslov na območju Republike Slovenije in se tako mamico razveseli v udobju njenega doma.

Telegram se lahko naroči preko spletne trgovine www.telegrami.malizakladi.si ali preko  kontaktne telefonske številke 051 660 626. Postopek naročila telegrama je 100% varen in enostaven.



Naročilo Telegrama za mami preko spletne trgovine www.telegrami.malizakladi.si

Naročilo telegrama preko spletne trgovine www.telegrami.malizakladi.si lahko uporabnik sprovede od ponedeljka do petka med 08:00 ter 20:00 uro ter ob sobotah med 10:00 in 18:00 uro. Po opravljenem naročilu prejme uporabnik elektronsko potrditev naročila na e-mail naslov, katerega je navedel ob naročilu.

1. Izberite voščilnico v meniju "Voščilnice"

Zaradi boljše preglednosti so voščilnice razvrščene v ustreznih kategorijah v menijski vrstici "Voščilnice", kjer lahko izbirate med pestro ponudbo slikovnih in grafičnimi voščilnic za punčke, fantke ali dvojčke. Ob kliku na željeno kategorijo se vam prikažejo vse voščilnice, ki so uvrščene v določeno kategorijo. S klikom na poljubno izbrano voščilnico, si lahko ogledate podrobnejše karakteristike voščilnice ter pobližje pogledate voščilnico z obeh strani. Če vam izbrani tip voščilnice ustreza sledi dodajanje vašega osebnega posvetila.
 


Na razpolago imate tudi v naprej pripravljene posvetilne besedilne predloge za punčke, fantke in dvojčke, katere lahko poljubno urejate in spreminjate. Po želji pa lahko vašemu voščilu dodate tudi navdihujočo življenjsko misel Dobre vile Maje, kot lepo popotnico novi družinici. Ko boste z vašim posvetilom zadovoljni, kliknete na ikono "Potrdi" in vaša voščilnica bo poslana v "Mojo košarico".


2. Izberite darilo v meniju "Darila"

Poleg voščilnice pa lahko vašo pozornost izkažete tudi z darilom za novorojenčka kakor tudi za mamico. V naši spletni trgovini www.telegrami.malizakladi.si boste navdušeni nad pestro ponudbo visoko kvalitetnih mednarodno uveljavljenih izdelkov kakor tudi nad ponudbo izdelkov slovenskega porekla. K vsaki voščilnici lahko dodate poljubno število daril. Zaradi boljše preglednosti so darila razvrščena v ustreznih kategorijah v menijski vrstici "Darila" in ob kliku na željeno kategorijo se vam prikažejo vsa darila, ki so uvrščena v določeno kategorijo.


S klikom na poljubno izbrano darilo, si lahko ogledate podrobnejše karakteristike izbranega artikla ter pobližje pogledate darilo na večih fotografijah.


Če ste z izborom zadovoljni kliknite na ikono "Potrdi" in vaše darilo bo poslano v "Mojo košarico". V kolikor želite dodati več daril, opisani postopek enostavno ponovite.

3. Pregled nakupovalne košarice

V nakupovalni košarici še enkrat preverite vaš nakup, izbor voščilnice in darila, vašega posvetila, navesti  je potrebno kontaktne podatke prejemnika telegrama in prejemnika računa ter izbrati način plačila. Če ste si premislili, lahko voščilnico in/ali darilo enostavno odstranite s klikom na ikono "x".

4. Plačilo telegramov

Plačilo telegramov lahko opravite na naslednje načine:

Plačilo po predračunu na poslovni račun ponudnika

Uporabnik se lahko odloči za plačilo na naš poslovni račun. Takoj po oddaji naročila bo uporabniku na elektronski naslov poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila skupaj s podatki potrebnimi za nakazilo na naš TRR. Račun prejme plačnik računa in ne prejemnik, če je to druga oseba.

Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Mali zakladi, Petra Vrhovec Rozman s.p. v roku 2 dni po prejemu predračuna. Plačilo se lahko izvede preko svojega e-bančnega računa (npr. Klik, Bank[@]Net itd.).  V kolikor izvedete plačilo, je vedno dobrodošlo, da nam le-to tudi sporočite.

V kolikor v dveh (2) delovnih dneh ne prejmemo vašega plačila, vam pošljemo po pošti račun za opravljeno storitev. Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Mali zakladi, Petra Vrhovec Rozman s.p. v roku 8 dni po prejemu računa. V primeru zamude roka plačila si podjetje pridržuje pravico, da zaračunava zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila dalje.

Plačilo računa na poslovni račun ponudnika

Takoj po oddaji naročila bo uporabniku na e-mail poslano obvestilo o povzetku sprejetega naročila. V roku 5 dni po sprejemu naročila bo uporabnik prejel na svoj naslov račun s položnico in podatki o plačilu. Uporabnik se zavezuje poravnavati vse svoje obveznosti na transakcijski račun podjetja Mali zakladi, Petra Vrhovec Rozman s.p. v roku 8 dni po prejemu računa. V primeru zamude roka plačila si podjetje pridržuje pravico, da zaračunava zakonite zamudne obresti od dneva zapadlosti plačila dalje.

Plačilo telegramov s kreditnimi karticami preko sistema Paypal

Plačilo telegrama lahko preko sistema Paypal opravite s spodaj navedenimi plačilnimi karticami:

o s plačilno kartico MasterCard,
o s plačilno kartico Visa in Visa Electron,
o s plačilno kartico American Express
o s plačilno kartico Diners

Paypal je način plačila z VISA in Mastercard kreditnimi karticami, ki omogoča 100% varnost za kupca. V kolikor naročite telegram in bi želeli plačati preko storitve PayPal, lahko plačilo izvedete takoj. Plačilo je na našem PayPal računu vidno že v roku nekaj minut. V kolikor vašega plačila na naš PayPal račun ne bomo prejeli v roku nekaj dni, vas bomo o tem obvestili na elektronski naslov,  ali po telefonu na telefonsko številko, ki ste ju pustili ob oddaji naročlila.

Plačilo telegramov z Moneto

Moneta kot storitev brezgotovinskega plačevanja je na voljo:
• uporabnikom mobilne telefonije ponudnika Mobitel, ki imajo z Mobitelom sklenjeno  naročniško razmerje,
• uporabnikom predplačniškega sistema Mobi (Mobiuporabnik), če imajo z Mobitelom sklenjeno pogodbo za Mobi Moneto,
• uporabnikom mobilne telefonije ponudnika Debitel, ki imajo z Debitelom sklenjeno  naročniško razmerje, pri čemer morajo imeti dodatno aktivirano storitev Moneta,
• uporabnikom mobilne telefonije ponudnika Si.mobil, ki imajo s Si.mobilom sklenjeno naročniško razmerje.

Uporabniki mobilne telefonije, ki uporabljate storitev Moneta, lahko plačate naročeni telegram z Moneto, torej uporabniki Mobitela, naročniki Debitela in Si.mobila ter uporabniki Monete pri Novi KBM ali pri Poštni banki Slovenije.

Po izboru tega načina plačila in potrditvi z gumbom "Potrdi" vas Monetina plačljiva stran samodejno preusmeri na stran Monete Internet. Nakup na spletnih mestih z oznako Moneta opravite v treh korakih.

Na vstopni strani najprej izberete začetne tri številke (041, 040 ...) in nato v ustrezno polje vpišete svojo mobilno številko (obvezen vnos številk brez presledka) ter pritisnete na gumb "Geslo". V nekaj trenutkih na svoj mobilnik prejmete sporočilo SMS z enkratnim varnostnim geslom, ki ga vnesete v polje "Geslo" in potrdite vnos.

Uporabniki Monete pri Novi KBM in uporabniki Monete pri Poštni banki Slovenije obvezno vtipkate še PIN-kodo. Uporabniki Monete pri Mobitelu pa PIN-kodo vtipkate le v primeru, da ste jo za namene plačevanja z Moneto aktivirali. 

Če želite, da vam Moneta Internet za nakupe izda račun na vaše ime ali ime vašega podjetja, v ta namen izpolnite svoje osebne podatke oz. podatke o podjetju (naziv, naslov, davčna številka). Naknadna izdaja računa s spremenjenimi podatki namreč ni mogoča, saj je račun elektronsko podpisan.

Če se z nakupom strinjate, zaprete polje Zaključi sejo, ki se odpre na začetku postopka plačevanja z Moneto Internet. Takrat se tudi izdelajo računi za opravljene nakupe. Elektronsko podpisani računi se hranijo na uporabniških straneh Monete. Z nekaj dnevnim zamikom boste še od Mobitela prejeli kratko SMS sporočilo o opravljenem nakupu.

V primeru plačila z Moneto bo znesek telegrama prištet k računu za mobilno telefonijo ponudnikov Mobitel, Debitel ali Si.mobil. Znesek opravljenih nakupov z Moneto Mobiuporabnik poravna konec meseca prek plačilnega naloga, če se odloči za uporabo storitve Mobi Moneta, ali pa v njegovem imenu to stori naročnik Mobitel GSM/UMTS prek mesečnega računa za uporabo telekomunikacijskih storitev, če le-ta izbere storitev Mobi žepnina. Dodaten strošek na vrednost nakupa znaša 3%. Dodatne informacije si lahko preberete na Mobitelovi domači strani pod rubriko "pomoč in nastavitve".

V kolikor se vam pojavijo težave pri plačevanju z Moneto vam svetujemo sledeče:

• Preverite, ali ste prekoračili mesečno omejitev porabe z Moneto tako, da pošljete sporočilo SMS s ključno besedo MONETA na 1919. V odgovor boste prejeli brezplačno sporočilo SMS z informativno porabo in omejitvijo porabe.
• Če ste za namene plačevanja z Moneto aktivirali PIN-kodo, prav tako preverite pravilnost vnosa PIN-kode. Če 3-krat zaporedoma vpišete napačno PIN-kodo, plačevanje z Moneto ni možno.
• Preverite, ali imate Moneto vklopljeno – morda ste je začasno izklopili oz. jo je izklopil nosilec naročniškega razmerja, na katerega ste vezani prek družinskega bonusa.
• Če imate službeni mobilni telefon, preverite, če ste uredili vse potrebno za uporabo storitve Ločeni račun.

Če težave ne boste odpravili se obrnite na naslednje kontakte za podrobnejše informacije:

• uporabniki Monete pri Mobitelu pokličite na brezplačne telefonske številke 041/051 700 700;
• uporabniki Monete pri Debitelu pokličete na brezplačno telefonsko številko 041/400-100;
• uporabniki Monete pri Si.mobilu pokličete na brezplačno telefonsko številko 080/404-040;
• uporabniki Monete pri Novi KBM ali pri Poštni banki Slovenije pokličite na številko 080 17 50;
• uporabniki Monete pri Poštni banki Slovenije pokličite na številko 080 80 85.

 

5. Zaključek naročila

Ko ste se odločili za izbrano plačilno metodo, kliknite na gumb "Potrdi".

Po uspešni oddaji naročila se na spletni strani www.telegrami.malizakladi.si prikaže zahvala za opravljeno naročilo in vaš prispevek naši dobrodelni akciji "Podarimo nasmeh našim malim zakladom", potrdilo o opravljenem naročilu pa boste prejeli po elektronski pošti na e-mail naslov, katerega ste navedli ob naročilu.


 

Naročilo Telegrama za mami preko kontaktne telefonske številke 051 660 626

Naročilo telegrama preko spletne trgovine www.telegrami.malizakladi.si lahko uporabnik sprovede od ponedeljka do petka med 08:00 ter 20:00 uro ter ob sobotah med 10:00 in 18:00 uro.

• Med 8. in 20. uro bodo naročila sprejeta s strani kontaktne osebe ponudnika, katera bo tudi svetovala uporabniku pri izboru voščilnic in daril.
• V kolikor uporabnik želi oddati naročilo izven delovnega časa, bo ponudnik o tem obveščen in kontaktiral uporabnika nazaj v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 12 ur.

Naročilo telegrama preko brezplačne kontaktne telefonske številke 051 660 626 se poravna z Moneto oz. s poslanim računom, katerega je po prejemu potrebno poravnati v roku 8 dni.

2. Storitev dostave telegrama

Telegrame dostavljamo v dogovorjenih rokih s posebno dostavo. Dostava telegramov je izvedena isti ali naslednji dan po sprejemu naročila, odvisno od časa naročila.

Dostava telegramov v porodnišnice po Sloveniji

Dostava telegramov v porodnišnico Ljubljana, Postojna, Kranj, Jesenice, Celje, Maribor, Ptuj, Murska Sobota, Slovenj Gradec, Novo mesto, Brežice, Trbovlje, Izola ter Šempeter (Nova gorica):

Telegram dostavljamo vse dni v tednu, med vikendi in prazniki ne dostavljamo

  • V kolikor je telegram oddan do 11.00 ure, ga porodnica prejme še isti dan.
  • Telegrami oddani po 11.00 uri, so dostavljeni naslednji dan.
  • Telegrame dostavljamo od ponedeljka do petka, med vikendi in prazniki ne dostavljamo! Telegrami oddani ob petkih po 11.00 uri ter med vikendom so dostavljeni v ponedeljek, telegrami oddani med praznikih, so dostavljeni naslednji delovni dan. V kolikor mislite, da bo porodnica že doma, nam lahko sporočite tudi njen domači naslov.

Cena dostave je 6,90 EUR z vključenim 22% DDVjem. Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdobavljenim blagom in jih poravnate skupaj z zneskom naročila. Za vsa naročila, ki presegajo znesek 99€, stroške dostave krije ponudnik.

Dostava telegramov porodnicam se izvaja v skladu z navodili porodnišnic in pogoji poslovanja. 

Dostava telegramov/izdelkov na poljubni naslov na območju Republike Slovenije

Dostava telegramov na poljubni domači naslov na območju Republike Slovenije je izvedena naslednji dan po sprejemu naročila, v kolikor je naročilo sprejeto do 18. ure. Vsa naročila sprejeta po 18. uri bodo odposlana naslednji delovni dan.

Ob nedeljah in praznikih se dostava ne opravlja, ampak se storitev opravi naslednji delovni dan oz. v soboto, če je to naslednji dan po prazniku.

Cena dostave je 4,7 EUR z vključenim 22% DDVjem (ne glede na težo, količino in velikost vašega naročila). Stroški dostave so zaračunani in navedeni na naročilu in računu za izdobavljenim blagom in jih poravnate skupaj z zneskom naročila. Za vsa naročila, ki presegajo znesek 99€, stroške dostave krije ponudnik.

V primeru morebitnih vprašanj nas prosim kontaktirajte vsak delavnik med 8:00 in 20:00 uro na kontaktni telefonski številki 051 660 626 ali preko elektronskega naslova telegrami@malizakladi.si.

3. Preklic naročila

Po oddaji naročila kupec v roku ene (1) ure od oddaje prejme potrdilo o naročilu na njegov elektronski naslov. Morebitni preklic naročila lahko kupec v roku ene (1) ure po prejemu potrditve naročila sporoči na ponudnikov elektronski naslov telegrami@malizakladi.si ali pokliče na telefonsko številko 051 660 626. V primeru, da kupec v dogovorjenem roku ne prekliče svojega naročila pomeni, da je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in ponudnikom (Mali zakladi, Petra Vrhovec Rozman s.p.) sklenjena.

Ponudnik storitve nudi podporo kupcem vsak delavnik med 8:00 in 18:00 uro na kontaktni telefonski številki 051 660 626 in preko elektronskega naslova: telegrami@malizakladi.si.

4. Reklamacije v zvezi z naročenimi telegrami

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu kupcev in je dolžan vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. Morebitne pisne pritožbe glede dokazane nedoslednosti oz. glede napačne vsebine pošiljke pri dostavi telegrama porodnici uporabniki pošljejo ponudniku preko elektronskega poštnega naslova telegrami@malizakladi.si ali po klasični pošti na naslov: Mali zakladi, Petra Vrhovec Rozman s.p., cesta na Bokalce 3, 1000 Ljubljana. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
 
Pisna pritožba mora biti podana najkasneje v sedmih (7) dneh od dostave telegrama in mora biti natančno vsebinsko obrazložena. Po preteku tega roka kupec izgubi pravico zahtevati povračilo denarja od ponudnika storitve. Ponudnik mora v petih (5) delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo, sporočiti uporabniku, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščati o poteku postopka. Predvideni rok za reševanje reklamacij je petnajst (15) dni, v nasprotnem primeru lahko kupec vloži pritožbo na Agencijo za pošto in elektronske komunikacije RS.

Ponudnik si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da kupec ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.